Zaawansowane wyszukiwanie

Który DeLonghi 22nd  110 lub MELITTA Caffeo CI?

Porady w zakresie zakupu dotyczące przejścia z kapsułek na MSWI

aiwa1811

Poniedziałek, 21. Grudzień 2015, 01:05 01

*

Poidło do kawy

Grupa: Mitglieder

Składki: 1

numer członkowski..: 27992

Członek od: 21.12.2015

Witam wszystkich,

Jestem nowy w świecie z KVA (zmiana z kapsułek do KVA) na szczęście znalazłem forum, gdzie najprawdopodobniej, jeśli ktoś ma problem, może być pomocny (w rzeczach Rep. O.ä.).

Długo szukałem po internecie i nie znalazłem nic konkretnego (KVA jak piasek nad morzem), więc zwracam się do Was o pomoc.

Nasze zwyczaje dotyczące picia laugh.gif:

Mój rząd i ja pijemy głównie czarną kawę i rzadko cappuccino lub inne kawy z mlekiem i to tak około 3-5 razy dziennie, tyle w temacie.

Teraz natknąłem się na następujące KVA i przeczytałem sporo rzeczy, co oczywiście jeszcze bardziej utrudniło mi podjęcie decyzji laugh.gif, jednym z nich byłby DeLonghi 22. 110 i MELITTA Caffeo CI. Które z tych urządzeń poleciłbyś mi na podstawie doświadczenia? Ponadto nie wiem, która z tych KVA jest szybciej sprawna, co oczywiście jest dla nas ważne!?

Jeśli polecilibyście mi jakieś inne maszyny niż te wymienione powyżej, nie krępujcie się (proszę o ten sam przedział cenowy)!

Z góry dziękuję!


Pozdrawiam
nowicjusza biggrin.gif

Kaffeevollautomat-Test-Vergleich

Środa, 14. Listopad 2018, 06:01 06

*

Koneserzy kawy

Grupa: Mitglieder

Składki: 27

numer członkowski..: 33092

Członek od: 17.10.2018

Prawdopodobnie znalazłeś już automatyczny ekspres do kawy, ale dla każdego, kto ma takie samo pytanie jak ty, odpowiem na to pytanie.